امشب


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 225
بازدید دیروز : 221
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 1099
بازدید کل : 76431
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 225
:: باردید دیروز : 221
:: بازدید هفته : 225
:: بازدید ماه : 1099
:: بازدید سال : 9927
:: بازدید کلی : 76431

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
امشب
سه شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 23:10 | بازدید : 523 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

 

   

خدایا دلم از زمینت گرفته

خدایا دلم از نامهربونی ها گرفته

خدایا بزار بیام پیشت نفسم دیگه نمیاد توی این زمین

خدایا طاقت ندارم! بی مهری ادمها داره خوردم میکنه

 

 

 
 

 

 امشب بدجور دلم گرفته.يه مدت بود که چشامو تر نديده بودم.امشب دوباره بارون اومد.يه جا خوندم که آدم بايد هر از گاهی گريه کنه تا بعدش شادی رو بهتر درک کنه.البته من از زندگی ام راضی ام.خدا رو شکر...فقط از ته دل امروز گريستم برای شادی بيشتر!!

 

 

خدایا اشکام امونمو بریده  
دلم بدجور  گرفته ...حالم خوش نیست... شب که میشه بدجور احساس تنهایی میکنم

هیچکس نیست حرف دلمو بش بزنم :| بدجور دلتنگم شبا واسم اندازه ی یک روز تمام طول میکشه

کاش منم مث خیلی های دیگه بودم ...... !


خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمکم کن

 




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: