شب آخر


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 221
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 1046
بازدید کل : 76378
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 172
:: باردید دیروز : 221
:: بازدید هفته : 172
:: بازدید ماه : 1046
:: بازدید سال : 9874
:: بازدید کلی : 76378

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
شب آخر
جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 1:3 | بازدید : 509 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

   

 

 

چقدر دوست داشتم امشب شب آخرم بود.نمیدونم ادامه دادن به زندگی رو به رکود، هر 

روزش گند تر از دیروز، ساکن، بدون هدف، بی قید چه سودی داره.زندگی که تنها تنوعش 

کابوسهای مختلف وقتی میخوابم.تمام بدنم کوفتس.خیلی وقته درس نخوندم. خیلی وقته 

چیز جدید یاد نگرفتم. خیلی وقته کار مثبت نکردم. خیلی وقته بدرد خودم هم 

نخوردم.گندیدم توی این اتاق. خدا میدونه که فشار دیواراش از فشار قبر سنگینتره.روزای 

تکراری.روزای طولانی.صبح تا شب فکر فکر فکر...خستم بخدا.خیلی خستم

خیلی وقتا به مرگ خودم فکر میکنم. آرزوم اینه مرگم مرگ مغزی باشه. لااقل اعضای بدنم 

رو اهدا کنند. به یه دردی بخورم. وقتی به بعد از مرگ خودم فکر میکنم سینه ام سنگین 

میشه. دلم میگیره. برای خودم دل میسوزونم. چقدر مظلوم! دلم میگیره برای عزیزانم.  

تنها نقطه مثبت زندگیم. هرچند میدونم اونها هم زود فراموشم میکنند.خیلیا وقتی 

میشنون میگن آخ! خیلیا هم میگن آخیش! خیلیا میگن خدایش بیامرزد.بسم الله الرحمن 

الرحیم.الحمد لالله رب العالمین.....


بدینوسیله درگذشت جانسوز جوان ناکام آزیتا را به اطلاع کلیه دوستان و آشنایان 

میرسانیم. به سوگ آن عزیز از دست رفته مینشینیم.....

یه 6 سالی میشه نماز قضا! صبح و ظهر و شب.روزه قضا هم یه 20 تایی خدا بده 

برکت.کفارش هم میشه یه 10 سال!نذر هم یه نذر کله گنده دارم که خدا ببخشه!این ریزه 

میزه هاشو اگه تونستین انجام بدین.یه 500  600 تایی صلوات  الهم صلی علی محمد و آل 

محمد...لا مصب دومیشو بلند تر زنده از دنیا نری!یه زیارت عاشورا سر قبر میخونی دیگه 

هم فکر نکنم چیزی باشه!خدا میبخشه!take it easy  آقا جان.حق الناس که خداروشکر این یکی رو ندارم فکر کنم با این حساب یه راست نامه اعمالمو که دادن دستم خودم 

سرمو بندازم پائین و برم به جهنم.

خیلی دوست داشتم امشب با همه گناهام میرفتم وضو میگرفتم اطاقمو مرتب میکردم.به 

گلای تو اطاق آب میدادم.سرمو میذاشتم رو بالشتم و .....

یاد فیلم یک تکه نان افتادم
یه تیکش میگفت:

-خدا بیامرز بابام میگفت هر کی میمیره میره خونه خدا

+خونه خدا؟

-آره خونه خدا

+هر کی میخواد بره خونه خدا مردم باید حلالش کنن....

من هم میخوام برم خونه خدا.برام دعا کن.

کاش امشب شب آخرم باشه

چه لذتی داره روح سبکت از این بدن سنگین جدا بشه.بقیه رو از اون بالا ببینی.

چه غم انگیزه همه دورو برم دارن گریه میکنن.چه غم انگیز که ناراحتیا عزیزام رو دارم 

میبینم.گریه نکنین.

وقتی به مرگ فکر میکنم آروم میشم.

الآن آرومم.آرومه آروم

برام دعا کنین این آرامش ابدی باشه

برام دعا کنین امشب وقتش باشه

پ.ن:شب عاشقان بیدل چه شبی دراز باشد/تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

 




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: